Eğitim Atölyesi
                            64. Bölüm
                            
                                
                            
                                
                            
                                Daha Fazla Göster
                            
                        
                    Çocuklar Ramazan Ayında Hangi Kazanımları Edinir I Eğitim Atölyesi
Çocukları Oruca Teşvik İçin Neler Yapılmalı?
Eğitim Atölyesi'nde Selva Turaboğlu'nun bu haftaki konukları Eğitimci İbrahim Güler ve İsmail Güler oldu. Ramazan iklimi ve çocuklar konuşuldu.
00:00 Selva Turaboğlu sunumu
02:50 Ramazan ayını nasıl değerlendirmeliyiz?
11:46 "Ramazan insanın kendini tutma eğitimidir"
30:47 Çocuklar Ramazan ayında hangi kazanımları edinir?
40:30 Değerlerimizi aktarma noktasında Ramazan'da neler yapılmalı?
57:48 Değerlerimizi çocuklara aktarma noktasında nerelerde hata yapıyoruz?
01:00:12 Bir insanın yetişmesinde ve eğitiminde çevre nasıl bir rol oynuyor?
01:13:28 Çocukları oruca teşvik için neler yapılmalı?
01:20:05 Çocuklara iyilik kavramı nasıl anlatılmalı?
 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     -->
--> 
                                 -->
--> 
                                 -->
--> 
                                 -->
--> 
                                 -->
--> 
                                 -->
--> 
                                 -->
--> 
                                 -->
--> 
                                 
                                                 
                                                 
                                                